Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op en we beantwoorden deze sowieso binnen 24 uur.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling veilig betalen via iDEAL of betalen bij afhalen, wanneer gekozen voor deze optie. Voor bedrijven met wie we een langdurige samenwerking aan gaan zal maandelijks een factuur worden opgemaakt en verstuurd. Alleen voor deze relaties is de optie "betalen via factuur" mogelijk. Wanneer er gekozen wordt voor "betalen via factuur" is het verstrekken van een KvK nummer en BTW nummer vereist.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt je bestelling afhalen op de Arnhemseweg 48, 6731 BT te Otterlo op alle werkdagen tussen 16.00 uur en 18.00 uur. Op dit adres is ons bedrijf gevestigd. Tevens is het mogelijk bestellingen te plaatsen en deze op onze marktlocaties in Leusden, Otterlo, Bennekom en Ede af te halen binnen de daarvoor geldende markttijden. Kies tijdens de checkout voor de juiste afhaallocatie, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat deze ook tijdig en compleet klaarstaat! Vragen en/of opmerkingen kunnen worden geplaatst tijdens het bestelproces in het kader "opmerkingen".

Wat zijn de verzendkosten?

We hanteren voor het bezorgen binnen de Gemeente Ede een tarief van € 4,95 per bezorging, vanaf een besteding van 15 euro worden er geen extra kosten in rekening gebracht. Voor pakketzendingen via PostNL hanteren wij een tarief van € 5,50 voor zendingen tot 30 kilogram binnen Nederland ook wanneer er gekozen wordt de bestelling te laten bezorgen op een PostNL afhaallocatie. Wanneer het bezorgmoment zelf wordt gekozen vanuit de beschikbare data via "bezorgen op afspraak" zal een PostNL tarief van € 5,95 in rekening worden gebracht. 

Kan ik ook groenten en/of fruit laten versturen?

Jazeker! Wij versturen al onze producten via PostNL in geheel Nederland. Uiteraard moeten wij hiervoor gebruik maken van extra verpakkingen en een verzendpartner, waardoor we dit niet op dezelfde dag (dag van bestelling) kunnen laten bezorgen. Bestellingen zullen de eerstvolgende werkdag worden aangeboden voor verzending via PostNL. Na ontvangst van het pakket door PostNL ontvang je een email met daarin de bevestiging en een Track & Trace code om je pakket te volgen. We dragen er zorg voor alle artikelen dusdaning te verpakken dat deze ook vers en zonder beschading worden afgeleverd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen geplaatst voor bezorging binnen de Gemeente Ede worden binnen 24 uur geleverd (eerstvolgende werkdag), mits voor 20.00 uur besteld.

Bestellingen geplaatst voor verzending binnen Nederland worden binnen 48 uur verwerkt en verzonden. Pakketpost via PostNL heeft een levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). NuFruit.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen tijdens dit transport.

Na 3 werkdagen je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan direct contact met ons op!

Kan ik iets retourneren?

Nee, helaas is het niet mogelijk een artikel of artikelen aan ons retour te zenden. Dit i.v.m. een uitzondering op het herroepingsrecht op levensmiddelen en voedingswaren. Uiteraard is het mogelijk dat de levering niet naar tevredenheid is ontvangen of er een klacht is ontstaan. Neem in dat geval contact met ons op! Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

 

 

© 2013 - 2019 NuFruit.nl - Fruit en Groenten bezorging | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Voor een correcte werking maakt deze website gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.