Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op en we beantwoorden deze binnen 24 uur.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling veilig betalen via iDEAL of betalen bij afhalen, wanneer is gekozen voor deze optie. Voor bedrijven met wie we een samenwerking aan gaan voor periodieke leveringen zal maandelijks een factuur worden opgemaakt en verstuurd. Alleen voor deze relaties is de optie "betalen via factuur" mogelijk. Wanneer er gekozen wordt voor "betalen via factuur" is het verstrekken van een KvK nummer en BTW nummer vereist. We versturen desgewenst op een later tijdstip een iDEAL betaallink via SMS, Whatsapp of e-mail, wanneer het afronden van de betaling niet is geslaagd of niet mogelijk is geweest vanwege technische redenen.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt je bestelling afhalen op de Arnhemseweg 48, 6731 BT te Otterlo op maandag t/m vrijdag tussen 16.00 uur en 18.00 uur. Op dit adres is ons bedrijf gevestigd. Tevens is het mogelijk bestellingen te plaatsen en deze op onze marktlocaties in Leusden, Otterlo, Bennekom en Ede af te halen binnen de daarvoor geldende markttijden. Kies tijdens de checkout voor de juiste afhaallocatie, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat deze ook tijdig en compleet klaarstaat! Vragen en/of opmerkingen kunnen worden geplaatst tijdens het bestelproces in het kader "opmerkingen".

Wat zijn de verzendkosten?

We hanteren voor het bezorgen binnen de Gemeente Ede een tarief van € 5,95 per bezorging voor een bestelling tot 25 euro. Vanaf een besteding van 25 euro of meer worden er geen extra kosten in rekening gebracht en is de bezorging dus gratis. 

Kan ik ook groenten en/of fruit laten versturen?

Helaas niet! Wij versturen helaas sinds kort geen bestellingen / zendingen meer binnen Nederland. Door de enorme drukte bij de pakketdiensten kunnen wij geen 24-uurs leveringen meer garanderen en derhalve niet de versheid van ons product waarborgen.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen geplaatst voor bezorging alleen binnen de gemeente Ede worden de eerstvolgende bezorgdag mits voor 21.00 uur besteld, door onze eigen bezorgservice geleverd. Bezorgingen vinden alleen plaats op maandag, woensdag en donderdag.

Na 2 werkdagen je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan direct contact met ons op!

Kan ik iets retourneren?

Nee, helaas is het niet mogelijk een artikel of artikelen aan ons retour te zenden. Dit i.v.m. een uitzondering op het herroepingsrecht op levensmiddelen en voedingswaren. Uiteraard is het mogelijk dat de levering niet naar tevredenheid is ontvangen of er een klacht is ontstaan. Neem in dat geval contact met ons op! Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

 

 

© 2013 - 2024 NuFruit.nl - Fruit en Groenten bezorging | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel