Heb je een vraag die hier niet tussen staat? Neem dan contact met ons op en we beantwoorden deze binnen 24 uur.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt je bestelling veilig betalen via iDEAL of betalen bij afhalen, wanneer is gekozen voor deze optie. Voor bedrijven met wie we een samenwerking aan gaan voor periodieke leveringen zal maandelijks een factuur worden opgemaakt en verstuurd. Alleen voor deze relaties is de optie "betalen via factuur" mogelijk. Wanneer er gekozen wordt voor "betalen via factuur" is het verstrekken van een KvK nummer en BTW nummer vereist. We versturen desgewenst op een later tijdstip een iDEAL betaallink via SMS of e-mail, wanneer het afronden van de betaling niet is geslaagd of niet mogelijk is geweest.

Waar kan ik mijn bestelling afhalen?

Je kunt je bestelling afhalen op de Arnhemseweg 48, 6731 BT te Otterlo op alle werkdagen tussen 16.00 uur en 18.00 uur. Op dit adres is ons bedrijf gevestigd. Tevens is het mogelijk bestellingen te plaatsen en deze op onze marktlocaties in Leusden, Otterlo, Bennekom en Ede af te halen binnen de daarvoor geldende markttijden. Kies tijdens de checkout voor de juiste afhaallocatie, zodat wij ervoor kunnen zorgen dat deze ook tijdig en compleet klaarstaat! Vragen en/of opmerkingen kunnen worden geplaatst tijdens het bestelproces in het kader "opmerkingen".

Wat zijn de verzendkosten?

We hanteren voor het bezorgen binnen de Gemeente Ede een tarief van € 4,95 per bezorging voor een bestelling tot 20 euro. Vanaf een besteding van 20 euro of meer worden er geen extra kosten in rekening gebracht en is de bezorging dus gratis. Voor pakketzendingen via PostNL, DHL en DPD hanteren wij een tarief van € 5,95 voor zendingen tot  maximaal 23 kilogram binnen Nederland ook wanneer er gekozen wordt de bestelling te laten bezorgen op een afhaallocatie. 

Kan ik ook groenten en/of fruit laten versturen?

Jazeker! Wij versturen al onze producten via PostNL, DHL en DPD in geheel Nederland. Uiteraard moeten wij hiervoor gebruik maken van extra verpakkingen en diensten (dus wat extra tijd) en een verzendpartner, waardoor we dit niet altijd op dezelfde dag (dag van bestelling) kunnen laten bezorgen. Bestellingen zullen meestal daarom de eerstvolgende werkdag worden aangeboden voor verzending via de gekozen pakketdienst. Na ontvangst van het pakket door de pakketdienst ontvang je een email met daarin de bevestiging en een Track & Trace code om je pakket te volgen. We dragen er zorg voor alle artikelen dusdaning goed te verpakken zodat deze ook vers en zonder beschading worden afgeleverd.

Wat is de levertijd van mijn bestelling?

Bestellingen geplaatst voor bezorging binnen de Gemeente Ede worden binnen 24 uur geleverd (eerstvolgende werkdag), mits voor 20.00 uur besteld. Bezorgingen vinden plaats op maandag tot en met vrijdag.

Bestellingen geplaatst voor verzending binnen Nederland worden binnen 48 uur verwerkt en verzonden. Pakketpost via de verschillende pakketdiensten heeft een levertijd van 1-2 werkdagen (m.u.v. feestdagen). NuFruit.nl is niet verantwoordelijk voor eventuele vertragingen tijdens dit transport.

Na 3 werkdagen je bestelling nog niet ontvangen? Neem dan direct contact met ons op!

Kan ik iets retourneren?

Nee, helaas is het niet mogelijk een artikel of artikelen aan ons retour te zenden. Dit i.v.m. een uitzondering op het herroepingsrecht op levensmiddelen en voedingswaren. Uiteraard is het mogelijk dat de levering niet naar tevredenheid is ontvangen of er een klacht is ontstaan. Neem in dat geval contact met ons op! Wij zorgen altijd voor een passende oplossing.

 

 

© 2013 - 2020 NuFruit.nl - Fruit en Groenten bezorging | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel